top of page

Kauppalehti esitteli pickleballin seuraavana buumilajina


Kauppalehti, maan johtava viisipäiväinen taloussanomalehti (111.000 päivittäistä lukijaa), esitteli 4.10. pickleballin näyttävästi yli puolen sivun jutussa vapaa-ajan palstallaan. Pickleball sai siis jo toisen kerran vajaan viikon sisään valtakunnallista näkyvyyttä, sillä myös MTV 3 Huomenta Suomi (516.000 katsojaa) teki lajista hauskan esittelyjutun "Uuden lajin metsästäjät" -sarjaansa.


Kauppalehti kertoi jutussaan paitsi lajin perusteista, sen suosiosta myös Suomessa ja etenkin USA:ssa, josta pickleballista on tullut myös suurta bisnestä. Siellä ammattilaisliigat pyörivät kymmenien turnausten vuosivauhdilla muiden urheilulajien megastarojen toimiessa rahoittajina. Myös monet tutut julkkikset ovat hurahtaneet pickleballiin, ja jopa luksusbrändit ovat luoneet omia pickleball-aiheisia mallistojaan.


Pickleball Finland on saanut lajille Suomessa jo yli 40 mediajuttua TV:oon, radioon ja sanomalehtiin, joiden yhteenlaskettu levikki ylittää 3,5 miljoonaa!

Commentaires


TOP-jutut
Uusimmat uutiset
Arkisto
Etsi tageilla
bottom of page